10. 1. 2010

Úvodník k (staro)novému blogu

Po dlhom dlhom čase (vyše roku) zas budem dávať svoje myšlienky na papier. Teda nie tak celkom na papier, skôr do počítača a na čím ďalej rozšírenejšie médium - internet. Píšem nový príspevok na svoj blog. Čo sa od tej doby stalo? Veľmi veľa vecí a veľa sa toho zmenilo. Tí ktorí boli tak vytrvalí, že si našli môj blog i na tejto novej stránke sú možno radi a možno nie. Každopádne si môžu prečítať aj svoje obľúbené články zo starého blogu na portali sme.sk, ktoré som označil heslom "archív".
Dostal som chuť opäť komentovať niektoré veci, čo sa okolo mňa dejú a tak som začal zas písať. Budú sa tu objavovať článočky o všetkom a o ničom, o mojej láske, o mojej viere, možno dokonca i o politike a spoločnosti, ak budete dobrí môže sa ako odmena objaviť nejaká krátka básnička a ak dobrí nebudete aj tak sa možno objaví.
Budem rád ak budete komentovať moje články a bude môcť vzniknúť viac či menej plodná diskusia. Verím, že ju zvládneme bez problémov a bude v rámci všetkej slušnosti. Teším sa na naše spoločné stretnutia nad zaujímavými témami zo života.
Prajem pekné čítanie mojich starých a snáď i dosť nových článkov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára