Všetci čo to čítate asi očakávate, že sa dozviete niečo zaujímavé a že sa to bude dobre čítať. Dúfam, že nikoho nesklamem. V každom prípade by som chcel aby môj blog nebol len o tom že sa vypíšem a bude mi z toho dobre, ale chcel by som hlavne aby môj blog mal nejaký prínos. Viem nie sú to malé ciele a vzhľadom na to, že naposledy som nejaký súvislejší text, ktorý by bol publikovateľný, napísal na maturite dva roky dozadu a posledné dva roky som prežil v Brne, tak to bude aj pre mňa obrovská výzva dostať sa do toho a znovu získať istotu v mojich vyjadrovacích schopnostiach.

A kto som? Moje meno už viete a ak nie pozrite sa na pravý panel. Čo som a čo robím nie je úplne podstatné. Dôležité je jedine že mám v nebi Otca ktorý je tým najlepším na svete a môj život patrí jemu.

Nakoniec tohto kratičkého článku by som chcel ešte napísať o čom budem písať. Úplne jasne to ešte neviem ani sám, ale v každom prípade sa moje články budú týkať života kresťana, ale aj života ostatných ľudí. Nemôžem ovplyvniť celý svet, ale chcel by som aby moja tvorba spôsobila to, že niekto na svete sa bude mať lepšie.