10. 1. 2010

ARCHÍV - Je to rok!? z 18.3.2008

A čo som za ten rok urobil? Moc toho nie je, ale zároveň to bol tak nabitý rok ako asi ešte nikdy.


Väčšinou sa rok zvykne bilancovať v januári, či v decembri. Ja si však dovolím takú bilanciu spraviť teraz. Je to preto, že skoro presne pred rokom sa odohral jeden zlom v mojom živote, ktorý som nepredýchal veľmi rýchlo. Zlom, s ktorým som sa vyrovnával možno pol roka, a ktorý mi toho veľa dal. O čo išlo?


Je to veľmi jednoduchá vec. Vec pre človeka úplne prirodzená a pre mladého, naivného ešte prirodzenejšia. Zamiloval som sa do jedného nádherného dievčaťa. A nevydržal som to a povedal jej o mojich citoch k nej. Bola ku mne milá, láskavá..., avšak ma odmietla. Vtedy som spoznal, aký som v skutočnosti tvrdohlavý. Nedal som sa odbiť a snažil sa votrieť do jej priazne. Nepomohlo. Keď som myslel, že sa niečo zmenilo, všetko bolo stále rovnaké. A tak som to po veľmi dlhom čase vzdal.
Medzičasom som prežil nádherné Veľkonočné sviatky, ešte krajšie narodeniny a mnoho iných vecí. A potom prišlo skúškové. Skúškové, ktoré ako som neskôr zistil bolo moje posledné na medicíne. No ale čo už. Teraz som pracujúci. A premýšľam nad tým, ako je možné, že ten rok ubehol tak rýchlo? Ako je možné že sa stalo tak veľa vecí, v tak krátkom čase? Odpoveď znie Boh to tak chcel. To, že je neuveriteľný a my nedokážeme pochopiť Jeho lásku neznamená nič, keď si dokážeme uvedomiť, že napriek tomu, že sa nám nedarí, On to má vo svojich rukách a s ním bude všetko dobré.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára