10. 1. 2010

ARCHÍV - Taký "normálny víkend" z 1.7.2007

Tento víkend som strávil vcelku príjemne ešte síce nekončí, ale už si ho dovolím zhrnúť. Otaázka znie kedy tento víkend pre mňa začal... No vzhľadom na to, že som študent uprostred skúškového obdobia, tak je pre mňa každý deň rovnaký takže dni v týždni rozlišujem iba podľa kalendára v mojom počítači. Ale popis víkendu začnem v piatok ráno.


Ako každý deň aj v piatok som vstával. Plán na deň bol, že sa budem učiť a potom si začnem baliť veci. No z učenia moc toho nebolo, ale balenie mi šlo od ruky. Po obede som sa odhodlal k tomu, že si pôjdem skultúrniť moje nové bývanie. Umývanie dlážky, utieranie prachu a všeobecne upratovanie nie sú mojimi koníčkami, ale zvládol som to včas aby som sa mohol zúčastniť jedného pohrebu, na ktorom spieval spevokol, ktorého som súčasťou. Bola to chvíľka vhodná na zamyslenie a naozaj už dávno som sa tak hlboko nezamýšľal nad tým, čo od života očakávam a či má môj život zmysel. Pevne verím, že raz keď sa budú moi blízki a známi so mnou lúčiť budú môcť úprimne povedať toľko krásnych vecí ako bolo vypovedaných o tejto babičke.


Po návrate z pohrebu som ešte pobalil zvyšok vecí a konečne si po dni ľahol na odpočinok. Ráno ako inak sa dobre nevstávalo, ale musel som. Pozrel som na moje veci pripravené na strede izby a uvedomil som si aký môžem byť vďačný kamarátovi, (vďaka Jakub) ktorý mi s tým pomáha a dokonca na túto akciu poskytne svoje auto. Všetko sa nám to podarilo narovnať do auta a mohli sme sa presunúť do miesta môjho nového bydliska. Ešte dobre, že tento dom má výťah a tak vyniesť všetky tie krámy do tretieho poschodia nebol žiadny problém. Po nasťahovaní nasledovala časť nie až taká príjemná, ale menej náročná, a to usporiadať si bývanie tak, aby to bolo príjemné a užitočné zároveň.


Nedeľa začala štandardne hneď z rána zhromaždením, po ktorom ma sestra kazateľová pozvala na obed, čo ma samozrejme potešilo. Zvyšok dňa plánujem stráviť oddychom a prevdepodobne nahliadnem aj do učenia.


Celý tento víkend by som si absolútne užil nebyť dvoch vecí, ktoré trochu zatieňovali moju radosť zo všetkého tohto, čo som tento víkend zažil. Jednak to boli moje už tradičné problémy alergika spôsobené s krvácaním z nosa a jednak to je fakt, že v stredu ma čaká skúška a mám čo robiť aby som to všetko do nej zvládol.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára