10. 1. 2010

ARCHÍV - Prečo práve takto? z 17.1.2008

Sa mi nechce spať tak sa z toho skúsim vypísať. Som dnes prežil ďalší okamih, ktorý by som nechcel aby sa znovu opakoval. A tak toto bude plné emócií a dúfam, že to nebude pôsobiť moc negativisticky.


Čo sa vlastne stalo?
Nič výnimočné. Začnem ale obšírne možno dokonca viac ako by sa zdalo vhodné. Pred pár mesiacmi mi jedno dievča odpovedalo na moje vyznanie lásky, že som síce fajn chalan ale nie pre ňu. Že mi nechce ublížiť... A čo mám z toho ja? No nič. A ako to pokračovalo? So slečnou som sa bavil ďalej a bavím sa s ňou stále, avšak už len ako s kamarátkou. A v jednej chvíli mi prezradila, že som hrozne moc fajn chalan, že mám veľmi veľa dobrých vlastností a verí, že si nájdem nejakú, ktorá by ma bola hodná, ktorú budem milovať a hlavne, ktorá bude milovať mňa. No čo sa na to dá povedať? Ja som sa len usmial a povedal, že v to dúfam i ja. Odvtedy ma to sprevádza dosť často. Viac kamarátok mi už povedalo niečo, čo malo význam prakticky úplne rovnaký. A dnes, respektíve včera sa to opäť zopakovalo. V situácii, keď som chcel počuť niečo úplne iné som sa opäť dozvedel, že raz budem s nejakou slečnou veľmi šťastný a vzhľadom na moje dobré vlastnosti to bude dosť skoro...no môj úsmev bol v tej chvíli úprimný, ale bol to skoro úsmev cez slzy. Úsmev, ktorý občas aj zabolí. Takže mám to jasné som milý, som zlatíčko som "hodný kluk" ale ešte sa nenašlo také bláznivé dievča, na ktoré by to zapôsobilo. Nie je to asi moderné. Aby muž zapôsobil na ženu asi musí byť s prepáčením hajzel a minimálne byť agresívny ak nie niečo navyše. Svet sa zbláznil. Prečo si dievčatá myslia, že romantici vymreli a keď sa nejaký náhodou objaví, tak mu s milým úsmevom povedia, že to nie je to po čom túžia...
Ale škoda plakať nad rozliatym mliekom. Budú ďalšie príležitosti ako zapôsobiť na nejakú princeznú. A potom to bude moja princezná, ktorá dostane moje srdce. Šťastie príde vtedy keď ho budem najmenej čakať a potom budem môcť vyznať: Ty si moja jediná a chválim Pána Boha za to že ťa môžem poznať. Za to, že naše životy sa stretli a aj za to, že si mi dala šancu ukázať, že aj my muži vieme milovať.
Moja krásna neznáma, čakám na teba a teším kedy budeme vedieť jeden o druhom.........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára