10. 1. 2010

ARCHÍV - Pol roka šťastia z 3.11.2008

Za mnou pol roka predo mnou ešte množstvo ďalších plných pohody a šťastia. Ale začneme trochu inak. Veď uvidíte.

Pred skoro rokom a pol som začal písať tento blog. Čo ma k tomu viedlo? A prečo vlastne blog? Viedlo ma k tomu to, že som sa potreboval vypísať. Vypísať sa z toho, čo som prežíval a čo ma trápilo. Aj keď som o tých veciach nepísal pomáhalo mi písať o rôznych veciach. O veciach, ktoré sa toho netýkali, ale mohol som do nich vložiť časť mojej osobnosti. A tak zrazu túto jar som prestal písať. Odmlčal sa na dobu pár mesiacov. A prečo? no preto, že som šťastný. Nepotreboval som písať aby som sa zbavil zlej nálady. A to sa dostávam k predmetu môjho článku. Prečo som tak šťastný?

Trvá to už pol roka a neprestáva. Najkrajšie obdobie môjho zatiaľ krátkeho života. Obdobie, kedy zažívam lásku k najlepšiemu dievčaťu na svete. A navyše táto láska mi je opätovaná. Samozrejme nemusím tu písať čo všetko to obnáša, lebo mnohí ste to už zažili na sebe, alebo videli u množstva ľudí dookola. Jediné čo musím povedať je: Vždy som si predstavoval, že byť v harmonickom, romantickom, intímnom vzťahu s tak úžasným stvorením (ani som nemyslel, že to bude tak úžasné stvorenie ako je) je oveľa, ale oveľa lepšie ako čokoľvek o čom som kedy sníval. Romantické príbehy, či už knižiek, alebo filmov opisujú veci krásne, príbehy naoko ľudí. No zrazu, keď to žijem sám, prežívam chvíle pokoja, radosti, smiechu, ale i chvíle vážne, či dokonca smutné, ktoré však vždy vyvrcholia v nádherné chvíle zmierenia a spoločného objatia. No jednoducho komentár nestačí. To musí človek zažiť.

A tak potom ako sme spolu s mojou milovanou Katkou oslávili prenádherných šesť mesiacov, som spokojný ako už dávno nie. Cítim harmóniu, pokoj a vzájomné porozumenie medzi nami. Často ako sa vraví, sme spriaznené duše. Všetko to, čo si teraz užívame, sme však museli pripraviť. Museli sme prísť na to, čo to je milovať, čo to znamená chcieť pre druhého zniesť modré z neba, či len jednoducho vedieť byť vedľa osoby, na ktorej nám záleží bez toho aby sme jej chtiac či nechtiac ubližovali. Nič z toho nie je ľahké a som rád, že som prežil pár sklamaní a rozčarovaní, že predtým, ako sme sa rozhodli vstúpiť do tohto vzťahu, sme už boli dostatočne vyspelí, aby nás prvý problém nezničil, či nerozdelil. A tak už pol roka si užívam tento vzťah. Užívam si ho plnými dúškami a som čím ďalej, tým viacej zamilovaný, do svojej milej. Som presvedčený, že ešte dlho bude moja zamilovanosť spoločne s vrelou láskou rásť.

Takže jediné čo mi zostáva je ďakovať. Bohu, že mi Katku dal. A mojej láske, že nám to funguje. VĎAKA.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára