10. 1. 2010

ARCHÍV - Mám bývanie od Pána Boha z 26.6.2007

Ako každý študent potrebujem bývanie. A tak som sa už dlhšiu dobu obzeral po niečom cenovo prístupnom a peknom. Našiel som, už asi pred pol rokom. Bol to podnájom u jednej milej „tetičky“ v príjemnej štvrti Brna, nie ďaleko od miestnej hromadnej dopravy. Ale čo sa nestalo. Asi dva týždne dozadu za mnou táto pani prišla, že žiaľ na mieste, kde som od júla mal bývať ja, zostáva študent, ktorý tam bol predo mnou. Poviete si podraz ale napriek tomu to tej panej nezazlievam.
Povedal som si, že bývanie si ma samo od seba nenájde a teda budem sa po niečom musieť poobzerať. Spolu ešte s dvoma spolubývajúcimi sme napísali na niekoľko inzerátov a nič sme nenašli. Po niekoľkých dňoch hľadania som na internete našiel nejakú novostavbu súkromného internátu, ktorého majitelia sa okolie snažia silou mocou presvedčiť že to internát nie je. Internát sme síce nechceli ale keďže nič iné nebolo tak sme si to išli obzrieť. Izby tam boli krásne veľké, samozrejme všetko úplne nové, ale to prostredie sa nám nepáčilo a cena bola dosť vysoká. Napriek všetkým negatívam sme sa nakoniec odhodlali si to priebežne zaregistrovať....To bolo v piatok poobede.
V nedeľu v zhromaždení (v kostole) som sa po kázni rozprával s kamarátom, keď zrazu ma oslovil hospodár miestneho (Brnenského) zboru. Že v zborovom dome je jeden byt, ktorý je momentálne voľný, a že hospodárska rada a staršovstvo rozhodli, že bude dočasne využívaný na bývanie pre študentov. Tá správa ma potešila, ale čo viac vzhľadom na to, že vedel, že potrebujem bývanie na budúci školský rok tak mi povedal, že staršovstvo ma už schválilo ako prvého nájomníka a teda, že už so mnou počítajú. Toto som naozaj neočakával a naozaj ma to úprimne prekvapilo. S radosťou som mu na to prikývol, keďže lokalita zboru je pre študenta ideálna a navyše susedstvo je v tom dome veľmi príjemné.
A tak mám nové bývanie v ktoré som ani len nedúfal. Je to úžasné akým spôsobom sa Pán o mňa stará a počuje modlitby, ktoré sú vyslovené z hĺbky našich sŕdc. Nezostáva mi nič iné len prijať to čo nám prikázal Pán v evanjeliu podľa Matúša: „Ale hľadajte najprv kráľovstvo Božie a Jeho spravodlivosť a všetko toto vám bude pridané. Nebuďte teda ustarostení o zajtrajší deň, lebo zajtrajší deň sa postará o seba. Dosť má deň svojho trápenia.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára