10. 1. 2010

ARCHÍV - Zamilovaný(í) zo 7.9.2008

Je neuveriteľné, čo všetko človeka napadne, keď je zamilovaný. Avšak myšlienky sa rozbehnú ešte viac keď sú zamilovaní od seba vzdialení. A ako už tušíte mám tu pár mojich myšlienok. Pár viet, ktoré som zaznamenal cestou včera v noci v autobuse, keď mi bolo tak smutno za mojou láskou.....


je noc
som vďačný za tmu
nevidieť totiž, ako je smutno, nevidieť zármutok v tvári tak hlboký
niektorí povedia, že to celé je únavou, no ja viem, že to nie je tým ale niečím úplne iným
avšak ráno, keď sa zobudím budem vedieť, že napísať báseň by bolo pekné, ale hlavne budem bližšie chvíle, keď uvidím svoju milú


bez nej
to je strašná kombinácia slov
už len vysloviť to bolí
a nikdy už to nechcem napísať či vysloviť
ach princezná moja, keby si vedela ako mi je, keby si vedela, čo ma všetko rozhodí, keď nie si pri mne
keď ja nie som s Tebou


ale s ňou
s mojou jedinou, úchvatnou, výnimočnou
tou, ktorá je nevysloviteľne skvelým darom od Pána Boha
s ňou, je každá sekunda nádherná
každý okamžik je dokonalý
každá dlhá chvíľa sa stáva skvelým momentom
je skvelé, že ju mám
skvelé, že ju mať budem


život s mojou princeznou ma nikdy neprestane baviť
život v ktorom zamilovanosť prejde do pravej lásky


a tak pre tú jedinú, ktorá mi za to stojí
pre tú s ktorou je všetko o niekoľko stupňov lepšie
pre tú ktorá, keď sa usmeje moje srdce sa rozbúcha a moja myseľ rozveselí
pre Teba Katka jediná vetička:
Navždy Ťa budem ľúbiť a vždycky Ťa budem chrániť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára