11. 5. 2010

len tak

Blížia sa skúšky, treba dorobiť protokoly a čas sa kráti. No zároveň začali majstrovstvá sveta v hokeji a rovnako sa opäť vonku vyčasilo. Tak prečo sa učiť? Veď môžem robiť toľko zaujímavých vecí...
No ale napriek nechuti tak sa snažím aspoň trochu sa k učeniu a protokolom dokopať a popri tom zháňam bakalárku a prácu. Ani jedno nie je jednoduché. Práce veľa nie je a už vôbec nie v takom obore, ktorý sa aspoň trošilinku blíži k oboru môjho štúdia. A s bakalárkou to nie je oveľa lepšie. Profesori, docenti, či doktori si nás posielajú z jednej strany na druhú a nikto pre nás nič nemá. Som zvedavý čo za nezmysel budem nakoniec robiť. Pravdepodobne to bude práca len preto aby bola. Ale ešte nejakých pár týždňov na hľadanie mám a tak snáď nájdem i nejakého ochotného vyučujúceho, ktorý by moju bakalárku zaštítil.
Ale jednu vec som dnes zvládol. S miernym predstihom som si splnil svoju občiansku povinnosť a poslal hlasovací lístok mojej 'vyvolenej' strany a odvolil. Týmto chcem povzbudiť ostatných, ktorí sa ešte nerozhodli, že budú voliť nech sa rozhodnú a pôjdu. Nie je jedno ako voľby skončia a každý hlas sa počíta. Tak choďte voliť aj vy.
Užívajúc krás dnešného počasia som si spravil krátky cyklovýlet na necelých 30 km. Vrelo odporúčam trasa Lesná - Sobesice - Bílovice - Obřany - Lesná je veľmi pekná a po počiatočnom miernom stúpaní som si mohol dopriať nádherný relax lesnou cestou a následný zjazd do Bílovic.
A tak končím a za chvíľu odchádzam stráviť večer v príjemnej spoločnosti najspanilejšej princeznej akú kedy svet videl.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára